Acordul de utilizare al site-ului

1. Obiectul si definirea principalelor notiuni utilizate

Site-ul www.captivant.md, denumit in continuare "captivant.md", este detinut si administrat de catre societatea RS-CAPTIVANT SRL. Navigarea pe site-ul captivant.md urmata de Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client.

captivant.md isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Acordul de utilizare al site-ului, fara nici un fel de notificare prealabila. 

In caz de divergenta sau neintelegeri intre captivant.md si Client, se va aplica Acordul de utilizare a site-ului valabil la momentul Comenzii.

Principalii termeni au urmatoarea semnificatie:

Utilizator - orice persoana care viziteaza site-ul captivant.md.

Client/Cumparator - persoana fizica/persoana juridica ce efectueaza o comanda.

Vanzator - societatea RS-CAPTIVANT S.R.L., avand codul fiscal: 1012600027746.

Site – domeniul www.captivant.md si subdomeniile acestuia.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.

Produse/Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizat de catre Vanzator, Clientului.

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si Serviciile, iar Clientul este de acord sa le achizitioneze, sa primeasca si sa efectueze plata acestor Produse si Servicii.

Specificatii - toate detaliile si/sau descrierile Produselor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.

2. Dispozitii generale

Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site sau prin telefon, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Notificarea primita de catre Client, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) si/sau telefonic.

Daca Vanzatorul confirma Comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea Comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Client, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o Comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

3. Comanda

Prin finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).

captivant.md nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant captivant.md sa il contacteze prin orice mijloc disponibil (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii. (Acest e-mail/apel este doar o confirmare de primire a solicitarii de comanda din partea dvs. Contractul nu este incheiat complet pana cand nu vom trimite un e-mail care va anunta ca produsele au fost expediate.)

captivant.md poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • date incomplete sau incorecte ale Clientului;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului captivant.md/partenerilor;
  • livrari consecutiv esuate;
  • alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.

Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, captivant.md nu poate fi raspunzator de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor de pe Site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest Site.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Produse si/sau Servicii din Comanda va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Client si captivant.md in momentul primirii de catre Client de la captivant.md, prin intermediul postei electronice si/sau telefon a notificarii de expediere a Comenzii.

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre captivant.md, Vanzatorul se obliga sa informeze Clientul asupra acestui fapt si sa returneze in contul Clientului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care captivant.md a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

4. Livrarea

Data estimata de livrare poate varia in functie de produs, si va fi concretiza prin apelul de confirmare a Comenzii.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre captivant.md la momentul predarii produselor Comandate catre Client, la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

5. Politica de returnare

Conform legislatiei in vigoare, returnarea produselor achizitionate de pe captivant.md este posibila in termen de 14 zile de la livrarea produsului.

In cazul produselor comandate de pe captivant.md, returul se accepta in urmatoarele conditii:

  • returul trebuie sa se realizeze in maxim 14 zile de la primirea coletului
  • in cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
  • costurile de transport pentru retur vor fi suportate de catre Client
  • in cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.

Termeni de returnare a banilor

In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, Vanzatorul se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 14 zile de la receptionarea produsului de catre Vanzator.

6. Garantii

Pentru produsele achizitionate din magazinul online captivant.md se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs. Persoana juridica ce asigura garantia este cea mentionata pe Certificatul de garantie al produsului.

Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.

7. Raspundere asumata

Datorita numarului mare de produse este imposibila o actualizare zilnica a stocului, ca urmare este posibila ca un produs ce figureaza pe stoc sa nu fie disponibil fizic. In cazul unei astfel de situatii, Vanzatorul intotdeauna va anunta Clientul prin intermediul unui apel telefonic si/sau e-mail.

captivant.md isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).

8. Solutionarea conflictelor

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legile Republicii Moldova. Orice conflict aparut intre captivant.md si Client va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza, se apeleaza la instantele nationale competente din orasul Chisinau.

Menu